PECAH PERUT....PERUT TERBURAI??

Posted on 6:40 PM | By ibnuisaac | In


Fitnah bertalu-talu datang menerkam Tuan Guru Nik Aziz.Fitnah yang dulu belum ade kepastian lagi betul @ salah,da datang fitnah baru pulak..tadi ana ade bace surat khabar milik Kerajaan mengatakan Tuan Guru berdoa untuk pecahkan perut PM dan TPM semasa berucap di DATARAN ILMU semalam,itu semua pembohongan...Wartawan ni,nak kate telinge pekak kang kasar sangat,nak kate tuli kang takut naik angin plak..Pecah perut tu d tujukn kpd segelintir manusia yg marah kpd tok guru d sebabkan pengharaman menjual arak pada taun 1990.Jdy meraka mngugut tok guru nk minum arak kat tengah jalan sampai pagi.Jdi wartawan pun meminta respon drpd tok guru dan tok guru menyatakan "biar lah puok-pouk tu minum sapa pecoh perut,ambo malah nk kato gapo"ujar tok guru kpd wartawan..Kes ni berlaku pada taun 1990 dan dceritakan tok guru pada ucapan demo.Jdi tak timbul yang tok guru mendoakan perut PM dan TPM pecah...Kenape UMNUU Kelantan takut sangat dengan doa?dah kalo tak buat,takyah takut la...Kelmarin UMNU tubuh pulak pertubuhan baru yang di beri nama !@#$%^ ^%$#& *&%^$^ dan membuat laporan polis tentang doa pecah perut oleh tok guru..lucu gak kan dengan budok-bodok umnu ni,tokleh bunyi doa pelek sikit takut slalu....Jdy ana menyarankan kepada budok-budok umnu Kelantan,ckup-cukup le korang buat macam tu,lebih banyak korang melemparkan fitnah lebih mudah doa pecah perut jatuh keatas kepale kamu,dan lebih banyak budak-budak global Kelantan membenci kamu......

Comments (0)

Post a Comment