Demo Medan Ilmu

Posted on 4:15 AM | By ibnuisaac | In

Hari ni,Kerajaan Kelantan telah berjaya mengadakan Demontrasi Aman di Medan Ilmu..di anggarkan jmlah yang hadir sungguh memberangsangkan..Rakyat Kelantan telah menzahirkan untuk menyokong kepimpinanTok Guru,dan menghantar mesej tersebut KEPADA Kerajaan Pusat..Kehadiran rakyat Kelantan tidak dipaksa oleh mana-mana pihak dan tidak di beri habuan sprti {UMNUU},aku bnyi kate budak-budak yang berkumpul kat SUK diberi ole-ole sebanyak RM50,tpi anggka tu kelentong je oleh pihak pengganjur..mereka hanya di beri RM5.00..Berbalik kpd cerita kat Medan Ilmu tadi,antara yg hadir pada demo tersebut dari pelbagai latar belakang..Kaum India,Tiong Hwa,Siam,dan wakil-wakil kaum tersebut di beri peluang untuk berucap menandakan sokangan kepada kepimpinan tok guru..malulah sikit UMMAT MELAYU yg beragama ISLAM,org non-muslim pun boleh sokong tok guru siap ade sesetengah meraka boleh membaca ayat suci al-quran..Kawan-kawan UMNUU agak-agak dpat bace ayat quran tak? cukup-cukup la UMMAT MELAYU UMNUU,korang buat cam tu boleh memberi semangat lagi kepada budak-budak global kelantan menentang kamu dan Kerajaan Pusat je..

Comments (0)

Post a Comment